BÉRSZÁMFEJTÉS
A bérszámfejtés nemcsak számok és táblázatok összesítése, hanem komoly felelősség. Minden cégvezető számára elengedhetetlen, hogy a munkavállalók jövedelmének számfejtése, a járulékok, adók és levonások adminisztrációja pontosan, határidőre, a jogszabályoknak megfelelően történjen. A hibás bérszámfejtés nemcsak pénzügyi kockázatot, hanem bizalmi válságot is okozhat a munkavállalók szemében.
Bérszámfejtés cégeknek – jogszerűség, pontosság, nyugalom
Szolgáltatásunk célja, hogy levegyük ezt a terhet az Ön válláról. A bérszámfejtés során figyelemmel kísérjük a vonatkozó jogszabályokat, kezeljük a társadalombiztosítási és adózási adminisztrációt, elkészítjük a szükséges nyilvántartásokat, elszámolásokat, valamint kapcsolatot tartunk a hatóságokkal és hivatalokkal. Legyen szó havi bérszámfejtésről, belépő–kilépő dolgozók ügyintézéséről, táppénzigények kezeléséről vagy akár cafeteria rendszer kialakításáról, ránk minden helyzetben számíthat.
Bérszámfejtés, munkaügyi adminisztráció az alábbi területeket foglalja magában
# biztosítottak társadalombiztosítási lapjainak, nyilvántartásának vezetése
# a társadalombiztosítási kötelezettségek teljesítéséhez szükséges adatok összegyűjtése és feldolgozása
# a kifizetett ellátásokról, adatokról nyilvántartás vezetése, igazolások kiállítása, valamint megküldése az illetékes társadalombiztosítási szervnek
# munkaügyi nyilvántartások alapján a bérekkel kapcsolatos adminisztrációs (bérszámfejtés, járuléknyilvántartás) feladatok ellátása jelenléti ívek alapján
# munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos feladatok ellátása
# munkavállalók havi bérének, juttatásainak, járulékainak adminisztrációja a családi pótlékkal és adókedvezményekkel együtt
# kapcsolattartás a foglalkoztató képviseletében a hivatalokkal
# táppénzigények ügyintézése
# negyedéves/éves adatszolgáltatások elkészítése
# a jogszabályi előírások követése, hogy minden kifizetés rendben, pontosan és az előírások szerint történjen meg
BÉRSZÁMFEJTÉS
BÉRKIFIZETÉS
BÉRGAZDÁLKODÁS
📞 Készen áll a tudatosabb cégvezetésre?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és induljon a közös gondolkodás!
Milyen feladatokat látunk el a szolgáltatás során?
Teljes körű adminisztrációt végzünk a társadalombiztosítási kötelezettségektől kezdve a dolgozók jövedelmének számfejtésén át egészen a családi adókedvezmények, táppénzek és egyéb juttatások kezeléséig. Ezen túlmenően negyedéves és éves adatszolgáltatásokat készítünk a hatóságok felé, és minden bérügyi folyamatban támogatjuk a cégeket.
A vállalkozásának hatékony működtetéséhez az alábbi oldalon további hasznos információkat talál:
NAV Ügyféliránytű https://nav.gov.hu/ugyfeliranytu